Blogger Backgrounds

Thursday, October 14, 2010

bila kita suka seseorang kita kenalah ucapkan..

the bloggers,
  
apew rasanya bila kita suka seseorang???
tp hakikatnya kita x berani nk ucapkannya??
aku pelik ngan orang sekarang..
law betul suka just said it..
aku bkan apa..aku x nk nanti duk merana sorang2 jer..taw2 jew la bila da suka someone orang kata makan x kenyang,tidor x lena, mandi x basah...macam ag la..tension aku dengar..
tapi napa ssah sgt nk ucapkan???memang la benda nie x terjadi kat aku tp at least y not just say it..
yang aku taw law aku da suka kat orang 2 aku akan bgtaw dia bub aku x nak kehilangan dia lam hidup aku.. memang hidup kita nie da sempurna.parents ader..siblings pown ader..tp kita x sempurna lam mencari pasangan hidup kita..aku x pasti kenapa n bagaimana untuk aku tulis kat sini tp setiap orang 2 dari dalam kandungan ibu lagi sudah ditulis akan nasib jodoh n kematian...memang jodoh da di tetapkan tapi kita juga perlu mencarinya..bukan cinta yang mencari kita..
buat sesiapa yang suka someone 2 ucapkanlah..
'if u love someone,u said it,out loud or da moment just passed u by' so ucapkan lah cinta kita pada mereka yang kita suka..tapi kalau dia x dapat terima cinta kita, jangan lah kita mengemisnya lagi..cukuplah hanya dengan berterus terang ngan dia yang kita suka dia..terima ataw x 2 hal lain..
tp ingat walaupun cinta kita ditolak tapi kita berani untuk luahkannya..dan ingatlah jangan mengemis cinta dari orang yang x sudi menerima nya tp berikanlah cinta kita kepada mereka yang sudi menerimanya bukan kerana rupa paras kita,tubuh badan kita n nafsu tetapi pada budi bahasa kita..

2 comments:

  1. mmg susah bila kehilangan orang yang kita sukai kn..
    lagi pedih bila org yang kita sukai 2 pom ada perasaan kat kita jugak..

    ReplyDelete
  2. mmg tp kita kena redha ngan apa yg da d tetapkan olehNYA..kita just mampu rancang jew..tp ALLAH yg tentu an segalanya..

    ReplyDelete