Blogger Backgrounds

Tuesday, October 26, 2010

talk with him

ary nie da bnyak kali kot aku cakap ngan dia tp aku still x dapat nk ucapkan pew yang aku rasa..
memang susah untuk kita ucapkan pew yang kita rasa nie bub kita takut pada penerimaan...
aku da cuba nak ucapkan yang aku suka dia tp biar lah dlu bub aku kena make sure yang cinta aku kat allah tu da cukup lepas tu pada rasullullah lepas tu pada mak ayah aku den baru lah kat dia..tp tu pown kalau dia sanggup tggu aku lah..
aku x sure dia sanggup tggu aku x bub mybe ambik banyak mase la..sebab aku nie bukan perfect sangat..
untuk cintai allah nie bukan satu benda yang mudah bg aku bub aku bukan muslimah n bukan jugak yang taat pada suruhan tapi aku mampu untuk menyatakan yang sekarang nie cinta aku pada allah masih lagi sikit..x sebanyak cinta aku pada dia.jadi aku harus memperbanyakkan ibadah aku untuk allah..
aku x nk hanyut lam arus percintaan tnpa ader rasa cinta n sayang aku kat allah,rasulullah n mak ayah aku..
papew pown time cakap ngan dia memang bermakna untuk aku..
aku sayang dia tapi x bermakna aku x sayang allah,rasulullah n mak ayah aku..
kelas fa td memang aku suka kot tp tawaran aku camner lak..
aku perlu buat apew untuk lestarikan impian aku??
ahhhh
tension kot..

No comments:

Post a Comment