Blogger Backgrounds

Wednesday, October 20, 2010

first time jumpe dia..

aku first time jumpe dia mase start klaz...
mmg x ley nk lupa waktu..
camne aku layan dia n camne dia layan aku...
yg aku x blah dia panggil aku kakak..
sedangkan dia 2 tua dr aku la..
last2 aku wak x lyan jew..
malaz aku..alih2 time blajar trading profit n loss dia ley lak tgur aku..
tp soklan dia 'sapa dina erk??'
huhuhu...sapew x tension..mmg aku sakit aty glew tp aku layan la dia..
bub nie tntg pljaran so x kn ak nk buat x endah jew..
dia mntak jawapan aku..aku just bg jew la..last2 dia fotostat aku punyer jawapan..
den mase aku lpas kuar klaz ptg 2 terserempak ngan dia kat tangga..
der kew patut dia panggil aku 'kakak' ahhh..
mmg tension glew..
dia bg paper aku 2 den aku just blah jew dr s2..
mlaz nk lyan da..
aku penat gler..

No comments:

Post a Comment